Dejstvo je predvsem to, da je prodaja letos Chevroletu padla v Evropi pod 200K, kar pomeni, da so postali neprofitabilni. Me pa vse skupaj ne čudi, saj so se posla lotili preveč lahkomisleno, ne moreš zgolj zamenjati značke Daewoo z značko Chevrolet. Razvoja pa so imeli malo, pa še to je bil predvsem korejski, čeprav z določenimi deli s starih Oplov. Modeli kot je Captiva, so bili razočaranje zaradi kakovosti. Razmeroma uspešen je bil le nizkocenovni cruze. Sedaj se jih bodo pa itak vsi ogibali kot hudič kriza, razen nekaj mrhovinarjev, ki bodo hoteli kupiti avto, ki se poslavlja iz Evrope, za pol cene, kar se je dogajalo recimo ob propadu Saaba. Pristop, ki sta ga ubrala pri osvajanju Evrope Kia in Hyundai, je po mojem edini, ki ga lahko v smislu poslovnega modela in marketinga pozdraviš. Oni še kar rastejo, odločitev za legendarnega nemškega oblikovalca Shreyerja, gradnjo dveh tovarn v EU in selitev razvoja v Nemčijo, se očitno obnese. V smislu dizajna je pa itak primerjava recimo Kie s Chevroletom povsem nemogoča, saj je Kia kot lepa mestna "frača" proti starokipitnemu in oglatemu chevroletu. Potem pa še garancija, pa brezobrestno financiranje in se konec dneva kia proda, chevrolet pa očitno ne in zato gre v likvidacijo. Konec dneva je v bistvu vse zelo enostavno in logično
