Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Clio 197 - neujemanje dyno grafa z dejanskimi performansami

Forum, namenjen mehanskim predelavam avtov ter tuningu motorjev.
Najprej bi rad da ocenite kolko moči naj bi bilo tole:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... HXJkJFwTrT
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... S7EzwLTvk4

Dyno graf bom pa prilepil kasneje, da ne bo preveč vplival na vašo oceno.
Temo sem pa odprl bolj zato, da ugotovimo katera stvar na dyno ne vpliva, na cesti se pa pozna, ampak razen same teže in zračnega upora res ne vem kaj bi še lahko bilo.

Saj da bi CSS napačno izmeril (mislim odstopanje več kot 10KM), verjetno ni mogoče, in lahko grafu zaupam?
Recimo pri prejšnjem avtu nisem imel tega problema, uradno 135KM, izmerjenih 138-139KM, peljal se je pa tudi nekje za te konje. Edino od tistega tovarniškega podatka 8,2s do 100 ni bilo nič, ampak ko sem enkrat tudi na Zeperfs videl, da so namerili 9,4s, se nisem več sekiral.
Reaper85
 
Prispevkov: 4
Všečkov: +2
Pridružen: Sep, 2016

Papir prenese vse...
urbancebulj
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 5375
Všečkov: +11922
Pridružen: Sep, 2013

hja, prvo kar bom rekel je, da prikazano pospeševanje je primerno recimo za avto z 150-170 konji. Kot drugo pa moral bi avto vozit na obratih kjer ima avto max konje in potem, prikazati pospeševanje, ker še posebej pri atmosferskih motorjih je pri nizkih obratih vse bolj mrtvo in je težko ocenit na oko. Mi pa ne zgleda 200 konjev, je pa res, da sem malo občutek zgubil. Mogoče se motim samo res mi ne deluje kot clio z 200 konji.

EVO CLIO OKOL 200HP kako pospešuje

Zadnjič uredil blisk, dne 07.09.2016, 11:46.
blisk
 
Prispevkov: 250
Všečkov: +320
Pridružen: Avg, 2015
Avto: 50+ HP Cupra

Sam bi rekel, da je nekje 150KM. 170 vsekakor ne, glede na Youtube se primerja kvečjem z A4 1.8 TFSI 170, ampak ta ima 1400 namesto 1200kg.
To gledam 40-140, ker se mi zdi bolj merodajno kot 0-100. Ima pa moj nekje 12,1s.
Ampak 0-100 se pa primerja bolj s 140KM avti podobne teže, ima mal pod 8,5s, 8,0s še nisem dosegel, edino če je mal klanca dol.

Posnet pa nisem znal od 0 pa do recimo 150, ker sem fotoaparat držal z desno roko, zato je vse samo v eni prestavi. Bi rabil kakšno držalo. Pri enem od prejšnjih avtov sem se znašel tako, da sem ga pritisnil s sovoznikovim naslonjalom, ampak Clio pa nima nastavljivih naslonjal, ker ima Recaro sedeže.

Problem je pa avto s 150KM (sploh atmosferca) vozit v vsakdanjem prometu, ker to ni ne tič ne miš. Danes itak večina vozi kot po jajcih, tako da prehitevam res nenormalno veliko, se da na kar nekaj več mestih kot s samo 105KM. Ampak res mi ne dajejo veliko izbire, kaj naj se 50 vozim tam kjer greš komot 90.
Je pa ravno tolk premal moči, še manj pa navora, da se moraš za vsako prehitevanje pomatrat. Sploh na začetku pri 3500-4000 moraš mal počakat da se zbudi, pa tudi pri 5000-7400 ni ravno raketa.

Ni mi pa jasno to, sem kar debelo gledal, ko mi je rekel, da imam celih 185KM.
http://shrani.najdi.si/?h/E0/I4OGmE3/1/img5616.jpg
Ne vem, sam ne vidim kje je teh 185KM.

Glede 197KM sem pa tukaj dobil še najboljšo razlago:
https://www.youtube.com/watch?v=rNA27qhqsIc
Mostly you will have between 182-186 hp. Actually 186 was highest I have seen here. There was group dyno, and all of them were arround same mark. You can find other people complaining about that also. They think Renault cheated them because of difference between paper and dyno. Renault's explanation is that 197 is engine power without any consumer attached, eg.power steering, a/c, pumps etc. Just bare engine, measured at crank.


Ta 200-tka na tvojem videu je hitrejši kot moj, pa je šaltal že pri 6800 namesto 7400rpm (kot so že ugotovili v komentarjih, sploh ni imel ogretega).
Zadnjič uredil Reaper85, dne 07.09.2016, 15:23.
Reaper85
 
Prispevkov: 4
Všečkov: +2
Pridružen: Sep, 2016

Zakaj že enkrat ne poiščeš lastnika 197-ke (mogoče tudi 200-ke), da zadevo preverita v živo?
IcEmAn
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1180
Všečkov: +2154
Pridružen: Dec, 2013
Avto: Silver Blitz

Avto je precej redek, ne vem kaj naj naredim, dam oglas, da ponujam 50€ za eno vožnjo s Cliom RS 172/182/197/200.
Sploh pa ne vem kaj bi s tem pridobil, razen da dobim mal občutka kolk hitr to gre.
Z mojim itak ne vem kaj naj naredim, da bo šel bolje, niti nima pojma noben mehanik. Pa menjalnik je za en shit, in mi ne bi dosti pomagalo, če bi imel motor dobro moč pri 5000-7400, če gre pa pri teh obratih težko v prestavo. Tako da moram v vsakem primeru počasi gledat za novim avtom.

Drugače pa tudi s pravimi 185KM ne verjamem da bi bil zadovoljen, če sodim samo po videih, sem zadovoljen edino s tem od Hrvata, ampak je daleč od stock, nekje 210-220KM.
https://www.youtube.com/watch?v=V6itSGlXpls
Reaper85
 
Prispevkov: 4
Všečkov: +2
Pridružen: Sep, 2016

Na renaultovem forumu imaš kar nekaj lastnikov 197 in 200, nekaj tudi bivših, ni hudič, da vsaj en ne bi bil pripravljen naredit primerjavo (brez €€€), če bi lepo prosil.
IcEmAn
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1180
Všečkov: +2154
Pridružen: Dec, 2013
Avto: Silver Blitz

Ne razumem, če imaš 200 konjskega, po valjarih kao 185 konjev, občutek pa se strinjam je 150hp ali nekje do 170hp glede na video. Kakorkoli obrneš nekaj ni ok z avtom ?

Veš kaj lahko probava od 70 do 200, pa bom jaz imel 5 prestavo ti pa šaltaj kakor hočeš za hec :D
blisk
 
Prispevkov: 250
Všečkov: +320
Pridružen: Avg, 2015
Avto: 50+ HP Cupra

Če ti je 185 konjev premalo, kupiš kaj močnejšega. Sicer pa, kok pa ti rabiš za vsakodnevno vožnjo? Jaz imam 135 konjev in 1.4 tone, pa je dovolj tudi za prehitevanja, v dežju sem pa itak najhitrejši, ker se vsi cijazijo.

Dyno načeloma pokaže prave konje, lahko pa majstri to prenastavijo in pokaže kolikor bi jih ti želel imeti na papirju.
DePalmo
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2310
Všečkov: +4712
Pridružen: Jul, 2013
Kraj: Okolica Grosuplja
Avto: Peugeot 406 Coupe

Iz katerega konca pa si? Imam cliota 182, če hočeš bi lahko probala za hec hehe. Se mi pa zdi, da je moj hitrejši po števcu. Nisem pa nikoli štopal. Je pa pri cliotih rs dostikrat problem v sesalnem kolektorju. Nekje sem zasledil da so pri 197 dobili tudi 15km s portanjem kolektorja. Za mojega sem se zanimal pri Enigmi bi bila cena za tak poseg 150€. Na youtubu sem zasledil, da imaš toyosport izpušnega+decat. S tem brez remapa kvečjemu kaj zgubiš kot pa dobiš pri 197. Vsaj tako sem slišal od drugih, ki so delali podobne stvari. Je pa znano tudi, da so 182 hitrejši na ravnini. Z mojim sem kar zadovoljen. Avto je igrača, lega na cesti super, premakne se tud kar solidno ga je pa potrebno priganjati v obrate, če hočeš biti hiter. Glede menjalnika se pa strinjam, pri mojem so se ne dolgo nazaj menjali vsi sinhroni v menjalniku, ker sta 3. in 4. prestava že zelo škrtali pa nisem klal menjalnika. Mogoče res najbolje za začetek da narediš primerjavo s kakšnim drugim. Če se ti bo zdel prepočasen pa najbolš da zamenjaš avto ali pa zmontiraš od megana RS motor :D.
technoboy
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 175
Všečkov: +138
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: Selška dolina
Avto: Punto 1.9 jtd


Vrni se na Mehanske predelave in tuning

cron