Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Mešanje olja in tekočina (smetana) pri Corsi

Motor z vso periferijo, menjalnik, prenos moči na kolesa, izpušni sistem,...
Živjo,

Imam 11 let staro Opel Corso 1.2.
Izgubljam hladilno tekočino, serviser je ocenil, da je najverjetneje treba zamenjati tesnilo motorja, morda tudi brusiti glavo. Na pokrovčku motorja se nabira smetana, hladilna tekočina pa izginja.
Zanima me, kakšen je strošek popravila ali strošek drugega rabljenega motorja. Vsak mehanik mi da drugačno ceno, noben pa noče postaviti cene, vsi govorijo o razponih med 400 do 1000 eur...
Zanima me tudi, ali lahko s krajšimi nujnimi vožnjami še dodatno poškodujem motor?
Če ima kdo izušnje s takim popravilom in o sami ceni, prosim za pomoč.
Če mi lahko tudi priporočite kakšnega neoderuškega mehanika, kateremu se da zaupati.
Hvala.

LP
Luna
 
Prispevkov: 6
Všečkov: +1
Pridružen: Mar, 2016

Tukaj je rahlo problem, ker je ketna namesto zobatega jermena pomojem. Menjava ketne še rahlo podraži vse skupaj. Strošek so Vam že mehaniki povedali, tesnilo glave je cca 30 evrov, potem tesnilo pokrova ventilov dodatnih 20, brušenje glave od 20 do 100€, ter delo. Dela je pa tudi kar nekaj, najvrjetneje bo treba vn pobrati ventile, da se bo lahko glavo brusilo. Potrebna bo menjava olja ter filtra, pa za zihr še karter dol uzet, da se vidi, če je slučajno še kje smetana. Nadaljna vožnja ni priporočljiva, saj voda v olju občutno poslabša mazalne sposobnosti. Možno je tudi, da pride v valj, in ker voda ni stisljiva, lahko skirivi ojnice.

2 uporabnikoma je to všeč.
AssKicker
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1594
Všečkov: +3822
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Bled
Avto: volvo V70 D5 AWD heico

Kar se pa tiče rabljenega motorja, pa ni zagotovila, da tudi s tistim ni kaj narobe.

2 uporabnikoma je to všeč.
mjurma2
 
Prispevkov: 698
Všečkov: +1747
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Sorško polje
Avto: Jugo + Saab 9000

Hvala za pomoč. Zdaj sem moram odločiti ali investiram v ta avto ali raje kupim drugega....
Ali bi popravilo pomenilo, da avto lahko uporabljam še naslednjih nekaj let ali bi morda ves čas imela težave z motorjem? Bojim se, da bi avto bil zelo nezanesljiv še posebej na daljše relacije....

1 uporabniku je to všeč.
Luna
 
Prispevkov: 6
Všečkov: +1
Pridružen: Mar, 2016

Če se vse uštima - se pravi tesnilo, ravnanje glave, ketna, jermena, potem z motorjem nima več kaj biti. Novejši avtomobili prinašajo samo večje stroške vzdrževanja po navadi.

Vse je odvisno od splošnega stanja avtombila - morebitna rja, stanje sklopke, menjalnika, stanje podvozja, zavor. Če je avto ohranjen se ga "splača" porihtat.

4 uporabnikom je to všeč.
mjurma2
 
Prispevkov: 698
Všečkov: +1747
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Sorško polje
Avto: Jugo + Saab 9000

Hvala za pomoč. Avto je sicer ohranjen, razen teh težav z motorjem. Cenilec mi je zanj ponudil zgolj 1000€, medtem ko na avtonetu se prodajajo za okoli 1900 (variira). Seveda je od cene odštel popravilo motorja.
Luna
 
Prispevkov: 6
Všečkov: +1
Pridružen: Mar, 2016


Vrni se na Pogonski sklop