Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Obnavljanje turbine - By LYNX

Motor z vso periferijo, menjalnik, prenos moči na kolesa, izpušni sistem,...
Dečki nism videl... Hja načeloma se da vse obnovit. :) 13 srečnih voznikov spet zadnjih 2 meseca :)
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Živjo, vidim da se full spoznaš na obnove turbin in da si kar nekaj prijateljem , znancem pomagal, da so prišparal nekaj denarja. Sam imam Punto Grande 1.9 jtd 120km in turbina piska , žvižga. Ker šraufam iz veselja bi se lotil popravila moje turbine, vendar bi vseeno potreboval nekaj inštrukcij in če se nemotim si ponujal nadebudnežem pomoč z navodili. Prosil bi te za to in seveda, koliko stane materijal za obnovo in kje ga nabavim.

Hvala za pomoč in lep pozdrav,
ulepos
 
Prispevkov: 3
Všečkov: +0
Pridružen: Jun, 2015

Zdej mas easy getaway card pa kupis CHRA sredico... lahko naletis na dobro ali slabo... najbolje ebay.de samo iz nemcije ne iz kake kitajske... dobis do 180€ novo sredico celo...

Imas pa.opcijo cenejso pa mal riskantno... da mores vse ENAKO tudi sravf tocn tolk prtegnat ko je bil... sepravi si mores vse zacahnat kje je blo ker je os pa oba impelerja sta centrirana skupaj kot celota... pa cahne delaj z alkoholcem ne kje kake rise delat...

Pa te pride set lezajev malo boljsi 40-45€ in menjas lezaje sam... oba sta kr simple.postopka... sam poglej v kiro smer se vrti matica na impelerju ter ahtaj orinke da jih ne poskudujes pa ko devas skupaj namazi z oljem...
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Najlepša hvala, bom probov.... če se mi kje zatakne, bom prosil za pomoč. Še enkrat hvala
ulepos
 
Prispevkov: 3
Všečkov: +0
Pridružen: Jun, 2015

Lynx napisal/-a:Zdej mas easy getaway card pa kupis CHRA sredico... lahko naletis na dobro ali slabo... najbolje ebay.de samo iz nemcije ne iz kake kitajske... dobis do 180€ novo sredico celo...

Imas pa.opcijo cenejso pa mal riskantno... da mores vse ENAKO tudi sravf tocn tolk prtegnat ko je bil... sepravi si mores vse zacahnat kje je blo ker je os pa oba impelerja sta centrirana skupaj kot celota... pa cahne delaj z alkoholcem ne kje kake rise delat...

Pa te pride set lezajev malo boljsi 40-45€ in menjas lezaje sam... oba sta kr simple.postopka... sam poglej v kiro smer se vrti matica na impelerju ter ahtaj orinke da jih ne poskudujes pa ko devas skupaj namazi z oljem...



Ali mi lahko prosim nalepiš link, kje na ebayu bi lahko kupil 1. in 2. varianto. Hvala
ulepos
 
Prispevkov: 3
Všečkov: +0
Pridružen: Jun, 2015

Zdravo
Tudi jaz bi prosil link, kaj bi ti kupil za obnovo na 1,5dci renaultu (Clio 2004) z 82 KM
hvala
gorazdkop
 
Prispevkov: 65
Všečkov: +110
Pridružen: Jan, 2014

Kodo iz turbine prepisite v ebay pa dodajte chra...

Catch je pa da ima sredica nek iso standard ce nima dalec stran... more bil balansirana
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Kako pa sploh veš kdaj je turbina fuč?
Kakšno piskanje je problematično?
urbancebulj
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 5375
Všečkov: +11922
Pridružen: Sep, 2013

Ko se ti zgodi kaj takega oz. podobnega :)


Zadnjič uredil IcEmAn, dne 09.08.2015, 17:01.

1 uporabniku je to všeč.
IcEmAn
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1180
Všečkov: +2154
Pridružen: Dec, 2013
Avto: Silver Blitz

To so skrajnosti. Drugače je pa povečano žvižganje ponavadi kar en prvih pokazateljev. Potem če greš na avtocesto, pa daš do konca gas v kaki četrti prestavi, in če motor vrže v zasilno delovanje, je lahko turbina slaba, podobno zgodba nekje zelo visoko, kjer je nizek tlak. Računalnik zazna da turbina ne proizvede dovolj tlaka, in zaradi tega se vklopi zasilno delovanje. Lahko pa preveriš tudi ročno, torej daš cev pred turbino dol, in pogledaš če sredica kaj opleta naokoli..

1 uporabniku je to všeč.
AssKicker
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1594
Všečkov: +3822
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Bled
Avto: volvo V70 D5 AWD heico

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop