Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Obnavljanje turbine - By LYNX

Motor z vso periferijo, menjalnik, prenos moči na kolesa, izpušni sistem,...

Obnavljanje turbine - By LYNX

Neprebrana objava Lynx » 29.09.2013, 14:52

Vidim da še nobeden ni par zadev obrazložil glede obnavljanja turbin in podobnega... :fight2

Ker sam to delam že nekaj časa in imam dosti zadovoljnih kolegov ki so plačali polovico kot so jim rekli na servisih in kjer to obnavljajo/menjajo z obnovljeno, si lahko privoščim razbliniti nekaj mitov o tem :) :laugh

Glavni mit je da se menjata samo dva ležaja in semering... :crazy :facepalm Menja se približno 12-15 delov v turbini. V to so vključeni naslednji deli: glavna ležaja, dodatni ležaj, dva kovinska semeringa, thrust plošča, nosilec plošče, toplotni ščit, dva o ringa, vijake in seger obroček. To je osnovno popravilo. :ok

Turbina je mastna je hin? :eyeroll Mastno ni pogoj. Če na avtu ostaja dovolj olja, se zadaj ne kadi ali pa izpuh ni masten je vse OK. :okbig

Turbina je centrirana kot enota... :doh :laugh2 Kiks... sentrirana je posebej aksa in turbina izpušna, ter posebej sesalna turbina tako da se lahko sestavi nazaj kakor se hoče. Vendar sam raje markiram kako je bilo dano in enako sestavim nazaj, pravtako ni pomemben moment ključ če se zacahne ker se matica pritegne enako tesno če je označeno :) :dance2

Kdaj se menja turbino... :confused Sta dva največja oziroma trije pokazatelji. Mastna izpušna cev mogoče že špuka ven olje, zvok pri polnem gasu kot drsenje jermena (žvižganje), cukanje oz. izgubljanje moči. ;)

Če je treba obnovit je strošek lahko veliko manjši če se kontaktira mene in lahko zrihtam kit za obnovo ali pa me kontaktirate pa zadevo zrihtam in stare dele zložim v vrečko za zraven ker večina obnovljenih turbin je dejansko turbina vzeta iz delujočega vozila in kao obnovljena... :fight

Strošek tega je definitivno manjši kot določene firme računajo po 350-400€ za to... Lahko tudi kakšen guide posnamem za tiste ki ste bolj DIY usmerjeni ;) :wave

8 uporabnikom je to všeč.
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Pošteno napisano. S temi turbinami je vedno križ in je dobro imet enega ki pove kako je s tem brez dlake na jeziku :ok Sedaj pa vprašanje. Je renojeva piskajoča turbina klasika ali pomeni da se počasi poslavlja? Se da to kako preverit ali se vidi šele ko se jo razdre?
TripleD
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 236
Všečkov: +164
Pridružen: Apr, 2013

Piska ko pridobiva pa zgublja obrate? Ali piska tudi ko pohodiš ko fila na polno??

Ker če piska med pridobivanjem in zgubljanjem dela tut men na mazdi to :) Ko pa nafila 1.35bar pa je tiho...

Je pa rak rana renojev glasna turbina... Sej večina Meganov pa Scenicov pa Lagun se čuje piskanje turbine...
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

http://www.topturbo.si

tole firmo ima moj kolega, v povezavi Centriranje in testiranje turbine z najsodobnejšo napravo so tudi slike obeh centrirnih mašin,sem pa videl stvari v živo in je zanimiva zadeva

centriranje turbine
Zadnjič uredil sablac, dne 29.09.2013, 19:15.
sablac
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 102
Všečkov: +191
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: celje-štore

Takole je... Dokler se noben od rotorjev ne menja balanciranje ni potrebno ker sta sesalni rotor ter izpušni rotor z osjo dve samostojno zbalansirani enoti. Če pa se menja eno ali drugo z večjim ali drugim pa je le to potrebno :) Je zadeva zanimiva samo po kar nekaj turbotih še nobeden ni vrezal niti kolegov po sedaj že preko 100,000km na A6 3.0TDI.
Vsi delujejo potiho in kak je treba ter noben ne spušča olja :) ;) Turbo obnovit je eno lažjih opravil na avtu.
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Hja no. :D Ravno eno lažjih opravil verjetno ni. Kot prvo moraš zadevo demontirati iz avta, kar je pri nekaterih jeba. Potem moraš imeti specialna orodja in orodje za balansiranje. Verjamem pa da ko si spraksiran ni to noben bavbav :)
ximci
Globalni moderator
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 747
Všečkov: +669
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Garaža

Za tisto eno turbino na 10 das pac drugam balansirat. V vecini balansiranje ni problem... Rabis sam spicange, dva rink kljuca, alkoholca pa mast za sestavljanje ;) to je orodje za turbino obnovit :)
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Pa daš kakšno garancijo na obnovljeno turbino, ali to počneš bolj privat?

Sprašujem samo zato, da vem na koga se obrnit ko (če) bo čas za to :okbig
Bojanxe
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1637
Všečkov: +3993
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Alfa 156 2.4 20V JTDm

Delam bolj za kolege ampak ja se da tut kej zment :) Glede garancije ;) ce vn odsravfas pa prneses nazaj ti pa se enkrat menjam ker sem preprican v kvaliteto... Kolegu biturbo dela ko urca ;) Tudi JTD alfa 156
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

cron