Vidim da še nobeden ni par zadev obrazložil glede obnavljanja turbin in podobnega...
Ker sam to delam že nekaj časa in imam dosti zadovoljnih kolegov ki so plačali polovico kot so jim rekli na servisih in kjer to obnavljajo/menjajo z obnovljeno, si lahko privoščim razbliniti nekaj mitov o tem
Glavni mit je da se menjata samo dva ležaja in semering...

Menja se približno 12-15 delov v turbini. V to so vključeni naslednji deli: glavna ležaja, dodatni ležaj, dva kovinska semeringa, thrust plošča, nosilec plošče, toplotni ščit, dva o ringa, vijake in seger obroček. To je osnovno popravilo.
Turbina je mastna je hin?

Mastno ni pogoj. Če na avtu ostaja dovolj olja, se zadaj ne kadi ali pa izpuh ni masten je vse OK.
Turbina je centrirana kot enota...

Kiks... sentrirana je posebej aksa in turbina izpušna, ter posebej sesalna turbina tako da se lahko sestavi nazaj kakor se hoče. Vendar sam raje markiram kako je bilo dano in enako sestavim nazaj, pravtako ni pomemben moment ključ če se zacahne ker se matica pritegne enako tesno če je označeno
Kdaj se menja turbino...

Sta dva največja oziroma trije pokazatelji. Mastna izpušna cev mogoče že špuka ven olje, zvok pri polnem gasu kot drsenje jermena (žvižganje), cukanje oz. izgubljanje moči.
Če je treba obnovit je strošek lahko veliko manjši če se kontaktira mene in lahko zrihtam kit za obnovo ali pa me kontaktirate pa zadevo zrihtam in stare dele zložim v vrečko za zraven ker večina obnovljenih turbin je dejansko turbina vzeta iz delujočega vozila in kao obnovljena...
Strošek tega je definitivno manjši kot določene firme računajo po 350-400€ za to... Lahko tudi kakšen guide posnamem za tiste ki ste bolj DIY usmerjeni
