Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Predelave vozila - vprašanja, odgovori, mnenja

Forum, namenjen mehanskim predelavam avtov ter tuningu motorjev.
koniji so kul, si mal rebound po svoje naštelaš...

Sam itak 98% ljudi neve kako avto prav naštelat... važno da je u podnu pa de je trdo, seprav športno pa hitro :okbig

Slika

Slika
kosir1234
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1379
Všečkov: +3330
Pridružen: Nov, 2013

Dejstvo je tudi, da bi če bi hotel imet optimalno naštimano trdoto in rebaund, moral vsak dan oz vsakič ko bi zamenjal relacijo šraufat.
Za zaprte ovinke tako, za avtocesto tako,.. ta pa žel ne gre, tako da se vsi, no vsaj vi ski jih jaz poznam poslužujemo kar tovarniških nastavitev.
:ok

1 uporabniku je to všeč.
urbancebulj
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 5375
Všečkov: +11922
Pridružen: Sep, 2013

Jaz nimam nič za nastavljat, tako da je šlo samo v poden, tolk da lih še do žirov prilezem.

Z tistim gumbom pa nastavljaš velikost odprtine na batu. Če je odprtina manjša, je za premik potrebna večja sila, če je odprtina večja, pa je potrebna manjša sila... to bi bila neka preprosta razlaga.

2 uporabnikoma je to všeč.
assholer
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 558
Všečkov: +1915
Pridružen: Okt, 2013
Kraj: Logatec
Avto: AR 156 Vitara

pretok ventila štelaš.

Ma neboš daju konije gor pol se pa po AC vozu. Nastaviš za ovinke če si tišač, če pa nisi pa stock kupi :D
kosir1234
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1379
Všečkov: +3330
Pridružen: Nov, 2013

Če konije znaš nastaviti, so tudi oni lahko udobni. Koni yellow so oljno - plinski. To pomeni da če voziš počasi lepše absorbira, če pa ga peglaš in se zadeve hitreje dogajajo, pa postanejo togi ko se jih potrebuje, a še vedno ravno prav. Ko sem jih montiral in dal na najmehkejše, so bili samo za en pikič bolj trdi kot original. Lahko se pa jih zavije do konca in pol znajo bit precej trdi, če ne še preveč za naše ceste. Je pa razlika v vožnji očitna tudi na najbolj mehki nastavitvi. Njihovo delovanje se pozna pri naglih spremembah, kot sem zgoraj napisal. primer: če počasi bremzaš bodo lepi, če pa boš stisnil za prav, pa bodo takoj odreagirali in te počasi spuščali dol. Ravno njihovo delovanje sem preizkušal na poligonu Vransko. Ko so vsi razni avti že veselo drseli, je moj avto dosegal skoraj duplo višje hitrosti. Večkrat se je zgodilo da mi je rekel inštruktor samo vozi, ker je videl da sem zalepljen. no, morda so pripomogle tudi nove gume, če savo s3 smatramo sploh za gumo :laugh2

Vsako pomlad in zimo jih grem nastavljati. Poleti pa tudi kakšen krat jih dam na mehko če prevažam več ljudi bolj daleč. Kot pa je rekel košir, jih redko kdo zna pravilno nastavit. Fora je pa že v nastavitvi šalčk. Za spredaj vem, da če dam na spodnji rob, je avto preveč po tleh in drsaš vse povsod. Zadaj ni panike. Zato sem si spredaj dal narediti en vmesni prekat. V tem primeru pridejo v poštev coili. To pa je tudi vse.
Za trdoto nastavit so pa tudi določeni triki in moraš imeti smisel za to. Zase vem da to precej obvladam in mi je v veselje nastavljat vozila po željah voznika, tko da če kdo rabi nasvet, naj javi :ok

tako da tudi če se boste furali po AC, jih še vedno priporočam.
RED_line
Banned
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 3207
Všečkov: +1936
Pridružen: Apr, 2013
Avto: Civic Coupe

tista rocka na citroenu...hja...nima veze s sporto, trdno voznjo...
edina pozicija za voznjo, je sredina, spodnja je servisna, zgornja pa za nizkohitrostna premagovanja ovir

poznam nekoga, ki je posteno fental xantio, ko se je v spodnji poziciji peljal par km ... :doh
dobek
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 857
Všečkov: +1641
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: mb
Avto: french jajcka

ni spodnja pozivija celo parking? je pa to ful napačno razmišljanje, da če je avto nizko da je tudi trd. če znaš nastaviti, lahko imaš avto po tleh pa ne bo trd.

Za razmislek. moj je nižan 4cm od vzmeti in enih 7 od amortizerja. Pa lahko vozim mamo ki ima poškodovan kolk tudi kam bolj daleč in se ne bo pritozevala. Večja težava so klopce od sedežev :/
RED_line
Banned
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 3207
Všečkov: +1936
Pridružen: Apr, 2013
Avto: Civic Coupe

Pri hidravliki je spodnja servisna ali pa ce avto dlje casa stoji. Srednja je vozna, tista malo visja od vozne je za premagovanje ovir kot so voda ali pa kaksni kolovozi. Najvisja je pa tudi servisna. V najnizji je max priporocena hitrost ce se ze vozite 10 kmh enako velja tudi za najvisjo. Vozna nima omejitve, tista malo visja pa nekje 50 kmh. Pri c5 in c6 se avto sam spusti nizje ce presezete doloceno hitrost, enako je za dvigovanje. Avto pa je nq najvisji in najnizji poziciji cisto trd in se tega ne da nastelati.
Zadnjič uredil ModelJT, dne 18.12.2014, 10:31.
ModelJT
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 330
Všečkov: +1002
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Super 90-Diana-106

Jakob Gale napisal/-a:Sicer nimam pojma o čem je tu govora, iz lastnih izkušenj vem naslednje - pred desetletji, ko sem imel Citroenov BX, sem enkrat na poti čez mejni prehod Jezersko dal v Preddvoru ročico v položaj, ko je avtomobil čisto na tleh. Da poskusim kako izgleda "trda športna vožnja".

Ko sem prispel na vrh, sem v tisti gostilni na avstrijski strani vprašal naključnega gosta, če je moja zadnja plat še tam kot mora biti, ali sem dobil morda grbo na hrbtu in soproga ni z menoj govorila nekaj dni. Katastrofa! Nikoli več nisem storil te neumnosti.

Morda je zanimivo, da je trdota prisotna pri mladih, pri nas starcih je mehkoba življenskega pomena.


Hidravlika je poglavje zase... poleg tega ste imeli veliko srečo, da niste potrgali hidro lajtung (ni malo takih primerov, kot je omenil že Dobek).

Glede hidravlike vse kot je omenil že ModeJT. Pri C6 se avto (če to dopuščajo pogoji) pri hitrosti nad 90km/h malo prizemlji oz. mu spremeni aerodinamiko, pri okrog 125 km/h vrže ven še spojler. Avto ima pri 130 km/h občutno nižjo porabo, kot pri 110 km/h (po BCju). Hidravličarji z oznako Hydractive 3+ imajo možnost stršanja podvozja, strša se le prednji konec. Pri višinah ki so namenjene določenim hitrostim je računalnik že konkretno tečen (če želite recimo pri 100 km/h dati hidravliko v najnižji položaj vam ukaz preprosto - zavrne). :ok
Zeko124
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2366
Všečkov: +5315
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: Vsepovsod
Avto: Cimos Ami8 Berline

se razpisovat o delovanju citroenov imate druge teme.
RED_line
Banned
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 3207
Všečkov: +1936
Pridružen: Apr, 2013
Avto: Civic Coupe

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Mehanske predelave in tuning