Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

renault clio storia 1.2 16v 2009 letnik predelava

Forum, namenjen mehanskim predelavam avtov ter tuningu motorjev.
Poglej na ameriskih spletnih straneh za supercharge kite :D
SPEEDY
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 140
Všečkov: +245
Pridružen: Mar, 2016
Kraj: ljubljana
Avto: audi 1.8t cabrio

Mr zero napisal/-a:uh da se... samo... to ne stane 50€ ;) odmična, sesaln-izpušn kolektor, itb-ji...

kolega iz 1.4 60hp spravil na kolesa 180hp brez puhalnika ;)

Tale projekt me pa zelo zanima, ker to je na meji nemogočnega :)
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery

1 uporabniku je to všeč.
AssKicker
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1552
Všečkov: +3718
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Bled
Avto: volvo V70 D5 AWD heico

Niti ne. Bivši šef je imel 1.6 v 106ki pa preko 200 konjev. Seveda je bilo v motor vloženo preko 5.000 evrov, ampak kdor ima, lahko :)
DePalmo
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2227
Všečkov: +4502
Pridružen: Jul, 2013
Kraj: Okolica Grosuplja
Avto: Peugeot 406 Coupe

Če boš dal karbon folijo na pokrov motorja, obe stranski ogledali ter na streho, boš tako zmanjšal zračni upor, kot da bi na motorju pridobil 17-23% moči ter 12-16% navora. Pri zračnem uporu je namreč važen sprednji profil. Večja kot je y-z neto površina, višji je količnik zračnega upora. Daleč največji delež k temu pripomorejo robne razmere, saj se tam zrak odriva stran. Če so te površine ustrezno obdelane (omenjena folija ali pa posebne barve, kot v vojaškem letalstvu), se količnik zmanjša. Upor namreč narašča s kvadratom hitrosti.
Obvezno mora biti folija ti. SILK-DENALI izvedba. Navadna nima takega učinka.
gorazdkop
 
Prispevkov: 55
Všečkov: +99
Pridružen: Jan, 2014

hvala fanta res hvala.
primoz1331
 
Prispevkov: 4
Všečkov: +0
Pridružen: Jan, 2017

AssKicker napisal/-a:Zamenjaj avto, tako bo najbolje. Z čipanjem atmosferca neboš veliko pridobil, pri predelavi izpuha pa tudi neboš pridobil 20 konjev.

Atmosferci (s 4 cilindri) so itak vsi isti shit. Sam sem se s Cliom 197 tudi nategnil, ko sem pred nakupom mislil kako mora to it 200KM. Res da ima realno samo 185KM, ampak tudi taka konjenica bi morala dat več od sebe. Enako mislijo vsi, ki jim omenim, koliko moči ima moj avto, obenem pa jamram da ni nič posebnega, ostali s 100KM avti mi pa ne verjamejo.

Realnost je taka, da vse kar mi pri 1.6 105KM ni bilo všeč, mi ni enako pri tem. Vse kar je razlika je to, da je malo hitrejši, ampak z užitkom, ki ga da, sta pa tam tam.
Enako je avto precej občutljiv na relief, meni res ni jasno, ampak na nekaterih mestih se avto res ne premakne, pa ni klanca niti 1%. Enaka mesta, 50, 60, 105, 185KM, nima veze, avto se ne premakne.
Prej sem imel turbaka 1.4 135, to pa je razlika, ta vleče ne glede na relief. Seveda primerno konjem, ampak tam kjer atmosferec ne da nič od sebe, tukaj turbina zagrabi za delo.
V prvi potegne, mogoče tud mal druga, potem se pa neha, ampak enako bi lahko rekel za 1.6.
Tam kjer pa s tem Cliom lahko kakšnega več prehitim, bi bilo pa itak bolje da ne bi.

http://www.autonet.hr/renault-clio-f1-team-r27
Aktualna "predstava" pokazala je učinak nekih 136 KS, a to je doista daleko ispod očekivanog. Stoga su očekivana atraktivna ubrzanja izostala, u podatak o 6,9 s do 100 km/h iskreno sumnjamo i sve zajedno predstavlja jedno ne odveć malo - razočaranje.

Tudi sam sem že na prvi vožnji po nakupu ugotovil, da vsaj po občutku avto ne da ven več kot 140KM.
Tudi ko sem šel na dyno, sem probal ugibat da ima 145KM, potem pa veliko presenečenje, ko je pokazalo 185KM.
Pač zelo malo navora, 190Nm, in napram turbakom zelo malo moči do 5k rpm, in ni čudno da nimaš pravega občutka koliko ima avto resnično moči.
Tudi ko stisneš od 5 do 7,5k v 1. ali 2., saj poskoči, ampak v takem primeru poskoči tudi navaden 1.6.
Od 6,9s do 100 pa itak ni nič, če prideš na 7,5s po števcu, si že zmagal, realno ima vsaj 8s.
Prejšnji Mito enako, uradno 8,2s, realno 9,5s.

Tkole, če prestavljaš še v prvo, recimo da avto da neki od sebe, ampak tut tole na videu ne zgleda da je ta avto vreden nakupa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZpFd9nsRAR8

Pa še nekaj je, pri teh atmosfercih, višje greš z močjo, tolk višja je tud poraba, 60KM 7-7,5l, 105KM 8,5-9l, 185KM 12-12,5l.

Tako da moje mnenje, pod 220KM nimaš kaj gledat, če hočeš da avto potegne kot se zagre. Pa obenem mora imet avto vsaj 300Nm.
En kompromis pa recimo da so še 1.4/1.6T okol 155KM.

Sam čakam in šparam za novo Fiesto ST (upam da bo imela vsaj 200KM) ali Yarisa 210KM, ti pa predeluj Clio Storio, če imaš to veselje.
Vem pa kako je to, če nimaš za kaj boljšega, tudi sam sem pred 8 leti spraševal za čipanje Punta 1.2 60, in že punca na drugi strani liniji reče, da 70KM ne bo nič bolje.
Zadnjič uredil Reaper85, dne 07.02.2017, 18:25.

2 uporabnikoma je to všeč.
Reaper85
 
Prispevkov: 4
Všečkov: +2
Pridružen: Sep, 2016

Sam to je pa žalost da ima toliko konjev in tako malo navora. Sem pa za foro pogledal, imam 2.0 bencinarja brez turbine, 135 konjev in 197 Nm in zna biti živahen če se ga spravi na obrate, kar je pod 3000 obratov mu krvavo fali turbina, če bi imel še to ... to bi bil pravi užitek. Zato sem tudi razmišljal da bi raje vzel Volvota 2.5T ali 2.4T ravno zaradi turbine, kot pa 3.0 kupeja.
Aja, pa moj avto ima 1.4 tone suhe teže, clio ima pa koliko? 1.1 tone?

Sicer ni primerjava, ampak vseeno:
206 1.4 HDi: 67 KM in 160 Nm - za po mestu super, na AC mu pa malo zmanjka, gre pa vseeno malce čez 160
206 1.6 HDi: 108 KM in 240 Nm - samo zato ker sem ga imel in je res šel kot sam hudič
206 1.4 8v: 75KM in 111Nm - slišat je kot žalost, ampak se je dobro premaknil

Ter:
2009 Clio 1.2 16v: 75 KM in 105 Nm - malo mu navora fali ampak dvomim da se to opazi v praksi, se pa odkupi s cenejšim zavarovanjem (1.4 je dražji za zavarovat).

1 uporabniku je to všeč.
DePalmo
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2227
Všečkov: +4502
Pridružen: Jul, 2013
Kraj: Okolica Grosuplja
Avto: Peugeot 406 Coupe

Reaper85 me res zanima kako gre ta tvoj clio. Sam imam 182 se pravi zadnja generacija 2ke RS in se mi zdi da se čisto spodobno premakne. Je pa res da je precej lažji od 197. Sva probala tudi s kolegom, ki ima imprezo wrx karavan mapirano pri avtoelektroniki in sva bila vštric od 60kmh do dobrih 200. Je pa res da turbak ima svoj navor, ki ga občutiš. Tu pa avto vleče brez kakšnega pretiranega limanja v sedež ampak se mi zdi, da gre kar lepo sploh od 5k naprej. Mi je pa kolega dal za peljat imprezo in sem bil siguren da gre precej bolj kot clio dokler nisva probala. Za foro sem si enkrat izmeril pospešek od 0-100kmh z obd adapterjem in aplikacijo torque in sem prišel na 6,7s, je pa res da sem bil na federal RSR semi slick pnevmatikah, ki verjetno pripomorejo malo k gripu iz nule. Koliko je to realen podatek ne vem bi moral še števc snemat pa primerjat. Potem pa je tu še poraba v katero še sam nisem verjel dokler nisem kupil avta in sprobal. Od kar imam avto se mi giblje nekje med 8,5-9l pa nisem umirjen voznik. Na relacijo, če ne pretiravaš gre brez problema pod 8. Za na morje mi je ratalo pridit mislim da celo na 6,8 pa se nisem pretirano cijazil. avtocesta 110-140, po Jadranski magistrali pa sem jih tudi kar nekaj prehitel.

Da ne bom preveč offtopic in samo nabijal pa avtorju teme predlagam, da je vsak tuning 1.2 motorja stran vržen denar. Za ceno cliota storie dobiš z malo sreče že kakšnega solidnega cliota 172 ph1, ki bo šel precej bolj kot storia, poleg tega bo imel precej boljšo lego na cesti, porabo pa zanemarljivo večjo kot 1.2 mlinček, ki bi ga vedno teral do onemoglosti in še malo čez da bi se kam premaknil. Pa še RS ima več opreme kot storia. Je pa res, da je registracija in zavarovanje malo dražje. Pa mislim, da če si pripravljen metat denar v tuning 1.2 motorja bi ta denar porabil tu za registracijo in zavarovanje in ne bi bilo problema :D. Ti pa garantiram da bi iz RSa prišel ven precej bolj nasmejan kot iz 1.2 storie tudi če na njega obesiš magnaflow lonec in mukajoč odpr k&n filter. Konec koncev pa je oboje clio. Še vedno en kup plastike in francoskih šlamparij. Aja pa še to, če bi ti ratal RS prešvoh je za 2.0 motor precej lažje dobit turbo kit kot za 1.2. Se da iz anglije naročiti komplet turbo kit narejen za cliota RS. Toliko iz moje strani :D.

2 uporabnikoma je to všeč.
technoboy
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 175
Všečkov: +138
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: Selška dolina
Avto: Punto 1.9 jtd

Prejšnja

Vrni se na Mehanske predelave in tuning