Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Splošno o zavorah

Podvozje in zavore, volanski mehanizem, vzmetenje,...

Splošno o zavorah

Neprebrana objava Mr zero » 25.02.2014, 19:45

Ena tema kjer se bo govorilo o zavorah in sistemih.
Pri svojem avtu žal zadaj nimam diskov, bi bilo pa fajn jih imeti. Avto bo imel 850- 900kg ampak useeno bi bile dobre zavore samo plus. Sedaj pa... Se lahko uporabijo čeljusti in diski iz enakega vozila, le da so bile prej spredaj? je potrebno menjati poleg še kaj?
Zadnjič uredil Bojanxe, dne 25.02.2014, 20:35.
Razlog: Urejen naslov teme

1 uporabniku je to všeč.
Mr zero
 
Prispevkov: 2111
Všečkov: +3289
Pridružen: Apr, 2013
Avto: psa

Re: tema o zavorah

Neprebrana objava Sajo » 25.02.2014, 20:35

Pomoje bo najlažje če dobiš zadnjo premo od močnejšega modela, pa zamenjaš kar je potrebno.
Hkrati pa menjaš diske sprednje diske za večje. Spredaj boš najbrž rabil tudi druge čeljusti. Sicer pa vprašaj drmota, ki je majster za pugije.

1 uporabniku je to všeč.
Sajo
 
Prispevkov: 39
Všečkov: +36
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Lj
Avto: e46

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava Bojanxe » 25.02.2014, 20:36

Premaknjeno v ustrezen podforum.

1 uporabniku je to všeč.
Bojanxe
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1637
Všečkov: +3993
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Alfa 156 2.4 20V JTDm

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava Mr zero » 25.02.2014, 21:15

Sajo napisal/-a:Pomoje bo najlažje če dobiš zadnjo premo od močnejšega modela, pa zamenjaš kar je potrebno.
Hkrati pa menjaš diske sprednje diske za večje. Spredaj boš najbrž rabil tudi druge čeljusti. Sicer pa vprašaj drmota, ki je majster za pugije.


spredaj so novi hlajeni diski in ploščice in so večji kot na 1.1 modelu in se avto ustavi. na prejšnemu pugnlu pa imam skoraj nove diske in ploščice, in nebi bilo slabo jih porabit če se da. 300€ žal nedam za most z diski, in je potrebno most obnovit kar stane okoli 300€ :hmm Zanima me koliko je sploh dela s predelavo mostu. Kako je potem z ročno zavoro?
Zadnjič uredil Mr zero, dne 25.02.2014, 21:20.
Mr zero
 
Prispevkov: 2111
Všečkov: +3289
Pridružen: Apr, 2013
Avto: psa

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava Sajo » 25.02.2014, 22:13

Kot berem po forumih, baje da ni ful hude razlike in če si upgradeal sprednje bi moralo biti ok. Je pa res, da bo v tvojem primeru kr velik prirastek moči. Na tvojem mestu bi zaenkrat pustil tako kot je, potem ko urediš motor pa vidiš če boš imel probleme s pregrevanjem. Če jih ne bo, pusti kot je, sicer pa mislim da druge poti kot menjava preme ni. Kot rečeno, kontaktiraj še Drmota, mogoče ve on za kakšno rešitev.

Čekiraj še tale link.

http://old.pug106.co.uk/modifications/t ... reardisks/
Sajo
 
Prispevkov: 39
Všečkov: +36
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Lj
Avto: e46

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava pristavc » 26.02.2014, 16:49

Da se marsikej narest, tako kot recimo pri meni, lahko dam od Nissan 200SX-a, ki ima 4-batne čeljusti spredaj, z nekaj predelave.. vse se da če se hoče.. je pa res najprej treba spredaj porihtat zavore oz. jih nadgradit, saj se na sprednje bremze prenaša skoraj vsa zavorna sila.
pristavc
 
Prispevkov: 861
Všečkov: +1711
Pridružen: Apr, 2013
Kraj: Črnuče
Avto: Audi S8

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava horn3t » 26.02.2014, 17:09

Verjetno je po takem posegu v zavorni sistem potrebna homologacija?
horn3t
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2818
Všečkov: +5300
Pridružen: Jun, 2013
Kraj: Koeln, Nemčija
Avto: Skoda Yeti

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava Sajo » 26.02.2014, 17:24

Če so diski drugih dimenzij je sigurno potrebna homologacija.

Če pa niso, pa je to malo sivo področje. Sem skoraj siguren da imajo vsi Brembo diski neke certifikate, s katerimi lahko zadevo homologiraš ali pa mogoče še to ni treba ker naj bi šlo za "nadomestni del" ki je vsaj enako kvaliteten originalu in za tega ne rabiš homologacije. Nisem prepričan katera varjanta je prava. Najbolj zihr bo, če sprintaš tisti certifikat z njihove strani, pa greš z njim na eno pooblaščeno organizacijo, pa naj ti oni povejo točno kako je s tem. Čeprav sem prepričan da tudi tam ne bodo 100% prepričani.

1 uporabniku je to všeč.
Sajo
 
Prispevkov: 39
Všečkov: +36
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Lj
Avto: e46

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava RED_line » 26.02.2014, 18:26

če so diski drugih dimenzij, te ne bo nihšče nič vprašal.

2 uporabnikoma je to všeč.
RED_line
Banned
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 3207
Všečkov: +1936
Pridružen: Apr, 2013
Avto: Civic Coupe

Re: Splošno o zavorah

Neprebrana objava DePalmo » 26.02.2014, 18:34

Načeloma je treba homologirat vsako spremembo na vozilu, torej tudi naknadno vgrajene originalne dele. Ampak v praksi je pa to malo drugače in nevem če je že kdo šel homologirat večje bremze, ravnotako nevem kje bi za to dobil vso potrebno dokumentacijo.

Jaz sem tudi razmišljal (oz. še vedno :)) da bi na svojega kupeja dal zavore od 3.0 kupeja, imajo brembo 4 batne čeljusti in so večji diski. Homologiral pa nebi.
Zadnjič uredil DePalmo, dne 26.02.2014, 18:35.

1 uporabniku je to všeč.
DePalmo
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2310
Všečkov: +4712
Pridružen: Jul, 2013
Kraj: Okolica Grosuplja
Avto: Peugeot 406 Coupe

Naslednja

Vrni se na Podvozje in zavore

cron