Stran 3 od 5

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 06:56
Mr zero
rozii napisal/-a:ja tko ja :) pozna se če daš ustrajnik pa glavo brust :))

moraš vedeti kako se to dela+ ob brušenju se poleg dela glavn servis (dihtnga na glavi,in ko imaš že use razdrto, se ponavadi menja še jermen, pumpa....).

jaz bi tudi kakšen s16 motor kupil.

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 08:34
DePalmo
Nos napisal/-a:Neki tacga sem imel jaz v mislih, ko sem imel par let nazaj clia 1.4 16v. Pa sem potem prespal stvar in raje vzel 2.0 RS-a potem :okbig

Najboljša optimizacija motorja :laugh

Ker, ukvarjat se s takilimi malenkostmi in da bo na koncu malo glasnejši in da bo imel 5 konjev več, je brez veze in stran vržen denar. Če hočeš orng, ali menjaj ali pa vrži vanj ene par jurčkov (pa ne tistih ki rastejo v hosti ;)) in se bo občutno poznalo. Vse tole prčkanje je pesek v oči.

Aja, vedi da to ni Honda, kjer daš gor spojler in imaš 50 konjev več :laugh2

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 09:06
Mr zero
v enih primerih je res najbolje menjati motor, a ko imaš najmočnejši motor za svoj avto ti drugega, kot dodelava ne ostane

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 09:56
DePalmo
Res je. Ali pa če je avto za na dirkališče, tistega se tudi dodelava, serijskega pa, no vsaj meni, se mi zdi brezveze, sploh pa če je to 1.4 mlinček.

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 10:25
Mr zero
saj 1.4 motorji niso ravno počasni,niso za v avte ranga golf-astra... ampak za gajbice kot so saxoji, clioti... je pa za malo hitrejšo vožnjo čisto dovolj

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 10:33
DePalmo
Tak kot si reku, za majhne gajbice je dovolj, imel sem ga tudi v 206ki, je bil tudi čist vredu za po mestu, na AC mu je pa malo zmanjkalo sape. Da bi pa to neki friziru, mi pa na kraj pameti ni padlo, razen ko sem imel 206 z 1.6 HDi, tam sem pa razmišljal o optimizaciji, ampak je avto že tako šu kot sneta skira.

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 12:12
Mr zero
DePalmo napisal/-a:Tak kot si reku, za majhne gajbice je dovolj, imel sem ga tudi v 206ki, je bil tudi čist vredu za po mestu, na AC mu je pa malo zmanjkalo sape. Da bi pa to neki friziru, mi pa na kraj pameti ni padlo, razen ko sem imel 206 z 1.6 HDi, tam sem pa razmišljal o optimizaciji, ampak je avto že tako šu kot sneta skira.


jaz se s svojo gajbo realno več kot 120 ne vozim, no usaj dolgoročno ne, ker gre poraba v višave (100km/H 5 =3000rpm :hmm )

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 13:17
DePalmo
Ko sem jaz imel 1.4 206ko, sem jo teral kolikor je šla... nato je šla na streho. Naslednja, isto 1.4, spet kolikor je duša dala, ko sem pa kupil 1.6 HDi (kateri je res šel kot sam hudič), sem se pa umiril in sem se začel vozit 110-130, občasno 190 da sem prepihal FAP in ventile. Sedaj imam 2.0 atmosferca in se po večini vozim 110, občasno pa mi zapaše in ga prtisnem na 215, kolikor pač gre. Na porabo pa gledam samo takrat ko mi tako ukazuje denarnica :D drugače se ne sekiram kaj preveč, dokler je pod 10l.

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 13:28
Mr zero
to si imel 1.4 16v ali 8v? jaz imam pri svojem porabo okol 9 (skos kratke relacije po mestu, do gostilne-iz nje :dance2 ...) drugače pa tam ene 7 če je kaj relacije zraven (brez cincanja pri spaljevanju...)

Re: Športni katalizator

Neprebrana objavaObjavljeno: 05.02.2014, 16:15
DePalmo
8v, 1.4 16v nebi imel pa če mi ga šenkajo (problemi z glavami). Poraba pa med 6 in 8, odvisno od noge.