Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI

Motor z vso periferijo, menjalnik, prenos moči na kolesa, izpušni sistem,...

VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI

Neprebrana objava mkrizan » 23.12.2015, 00:56

Na omenjenem avtu se mi je v leru začel pojavljati nenavaden zvok (kovinski zvok). Takoj sem se odpeljal do svojega mehanika kateri je tudi omenil da je to lahko problem v sklopki (vztrajnik) ali pa da je kaj v menjalniku. Sam sem preveril malo po netu, če je že kdo imel podobne težave ampak težko najdem kak soliden odgovor.

Zvok se pojavi ko sem v leru in ni pritisnjena sklopa, ko sklopo pritisnem ta kovinski zvok izgine. Pojavi se tudi nekak ČŠČŠČŠČŠ podoben zvoku ko avto "zategnem" torej gas do konca tam nekje v 2 in 3 brzini se najbolj sliši (odvisno, včasih ja, včasih ne)

Vse skupaj se mi zdi malo predrago (okoli 600€) če se gre to menjavat, na koncu se bo pa izkazalo da ni bil vztrajnik kriv ampak menjalnik..

Zanima me če je na tem avtu že kdo imel podobno težavo, saj se strahoma vozim naokoli in nikoli ne vem če bo kaj zamlelo ali ne :/
mkrizan
 
Prispevkov: 11
Všečkov: +4
Pridružen: Okt, 2014

Simptomi so zelo podobni kot pri zanič vztrajniku. Tako da je to res lahko to.. Ko ugasneš avto, a v motornem delu kaj "zaruži"? Ponavadi se menja vse, torej vztrajnik, lamela, košara, ter potisni ležaj. Za kar je pa 600€ zelo malo...

3 uporabnikom je to všeč.
AssKicker
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1594
Všečkov: +3822
Pridružen: Nov, 2013
Kraj: Bled
Avto: volvo V70 D5 AWD heico

Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI

Neprebrana objava mkrizan » 23.12.2015, 10:46

Zropota nič.. Samo sliši se ga v prostem teku.. Menjavajo se brzine vse normalno, cuka nič. Prejšnji lastnik je baje komplet sklopko menjal znamke Valeo. Vztrajnika pa ne.
mkrizan
 
Prispevkov: 11
Všečkov: +4
Pridružen: Okt, 2014

Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI

Neprebrana objava Bojanxe » 23.12.2015, 15:12

Js sm mel na JTD motorju podobne simptome in je menjava vztrajnika rešila problem, prav tako ni nič potreslo ko sem ugasnu avto. Na tem avtu maš dvomasni vztrajnik kateri zdrži povprečno 200kkm, odvisno kako je bil avto vožen, več relacije načeloma pomeni daljšo dobo vztrajnika...

Pelji na nekomu ki se spozna in bo diagnosticiral težavo, če boš menjal vztrajnik, pa se ponavadi pomenja še sklopka in potisni ležaj, da ne razdiraš vsega spet čez pol leta...

1 uporabniku je to všeč.
Bojanxe
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1637
Všečkov: +3993
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Alfa 156 2.4 20V JTDm

Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI

Neprebrana objava mkrizan » 23.12.2015, 15:18

No pravkar zvedel, očitno je bil vztrajnik menjan in to za enomasnega.. kot je dokazano da so praktično neuničljivi. Zdaj mi druga ne preostane kot menjalnik.. mogoče kakšna piramida? ležaji da majo lufta?
mkrizan
 
Prispevkov: 11
Všečkov: +4
Pridružen: Okt, 2014


Vrni se na Pogonski sklop

cron