Novi BMW M3 Sedan in BMW M4 Coupe

December 11, 2013 in Novi modeli by Avtoforum.net

Po internetu so zaokrožile prve uradne fotografije nove M3 limuzine in novega M4 Coupeja.

F30 M3 Sedan 2014:
Poganja ga 3,0-litrski biturbo 6-cilindrski motor, ki proizvede 425 KM. Moč se je v primerjavi s predhodnikom, ki je imel V8 motor, zvečala za 11 KM. Zvečal pa se je tudi navor, ki sedaj znaša 550 Nm. Ta moč mu bo omogočala, da bo od 0 do 100 km/h pospešil v 4,1 sekundi. Novi motor pa naj bi v primerjavi s predhodnikom imel tudi za 25% manjšo porabo.

Agresivno oblikovana zunanjost avtu omogoča boljši pritisk h tlom pri višjih hitrostih. Karbonski dodatki, ki jih je kar precej, pa mu omogočajo, da je še lažji od predhodnika. Prvič v zgodovini M3-ja je namreč tudi limuzina dobila karbonsko streho. Karbonska streha zmanjša težo za 5 kg, poleg tega pa poskrbi še za nižje težišče. Pokrov motorja in blatniki so narejeni iz aluminija. Iz aluminija pa so narejene tudi vzmetne noge, kar poskrbi za zmanjšanje teže nevzmetenih mas (za kar 3kg). F30 M3 limuzina skupno tehta 1520 kg, kar je 80 kg manj kot pri predhodniku.

Avto pride serijsko opremljen z zaporo diferenciala, močnejšimi zavorami, posebnim hladilnim sistemom, ki poskrbi za hlajenje motorja na dirkališču in 19-colskimi kovanimi platišči. Na izbiro bosta 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko in 6-stopenjski ročni menjalnik. Pri 7-stopenjskem menjalniku bodo vozniki imeli tudi »launch control« in »burnuot« funkciji. Pri ročnemu menjalniku pa bo to ostalo v rokah voznika.

Novi M3, tako kot se spodobi, starega torej prekaša v vsemu. Moči, teži in ekonomičnosti. Kaj pa v izgledu? Zaupajte nam svoje mnenje o avtu na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-bmw-m3-sedan-in-bmw-m4-coupe-t1080.html

F32 M4 Coupe 2014:
Novi M4 Coupe ni nobeno presenečenje, saj ga je BMW preko koncepta predstavil že nekaj časa nazaj (KLIK za ogled novice). Opremljen bo seveda z enakim motorjem in tudi pospeški so identični limuzini. V primerjavi s predhodnikom (M3 Coupe) ima novi M4 za 0,5 sekunde boljše pospeške od 0 do 100 km/h.

Nismo še omenili, da je novi diferencial poimenovan »Active M Differential«. Kot že ime pove, je diferencial aktiven. Zapora se lahko spremeni od 0 do 100% v le delcu sekunde. Spredaj ima avto 4-batne, zadaj pa 2-batne zavorne čeljusti.

Novi M4 Coupe tehta 1497 kg, kar je, tako kot pri limuzini, 80 kg manj kot pri predhodniku.

V prodajo gresta junija 2014.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-bmw-m3-sedan-in-bmw-m4-coupe-t1080.html

bmw-m3-m4-2014-1bmw-m3-m4-2014-2 bmw-m3-m4-2014-3bmw-m3-m4-2014-4 bmw-m3-m4-2014-5bmw-m3-m4-2014-7 bmw-m3-m4-2014-6bmw-m3-m4-2014-9 bmw-m3-m4-2014-10bmw-m3-m4-2014-8bmw-m3-m4-2014-11 bmw-m3-m4-2014-12bmw-m3-m4-2014-12 bmw-m3-m4-2014-13bmw-m3-m4-2014-15 bmw-m3-m4-2014-16bmw-m3-m4-2014-17 bmw-m3-m4-2014-18bmw-m3-m4-2014-19 bmw-m3-m4-2014-20

Rate this post