Novi Porsche 918 Spyder

September 10, 2013 in Novi modeli by Avtoforum.net

Porsche je na avtosalonu v Frankfurtu končno predstavil težko pričakovani na proizvodnjo pripravljeni 918 Spyder.

Gre za naslednika Carrere GT. Izdelanih bo le 918 primerkov, njegov cilj pa je podirati rekorde in ukrasti krono drugim super športnikom.

Novi 918 Spyder je hibrid. Poganja ga sredinsko nameščeni atmosferski 4,6-litrski V8 motor, ki proizvede 599 KM in se zavrti vse do 9150 rpm. Poleg omenjenega motorja ga poganjata še dva električna motorja, ki skupaj proizvedeta 286 KM, eden je montiran na sprednji, drugi pa na zadnji osi. Električna motorja črpata moč iz 6,8 kWh Li-Ion baterije, ki je nameščena spodaj. Baterije se polnijo med zaviranjem ali pa s plug-in opcijo. Skupno ima tako novi 918 Spyder neverjetnih 875 KM, maksimalni navor pa varira med 917 Nm in 1280 Nm, saj je odvisen od prestavnega razmerja in nastavitev. Menjalnik je 7-stopenjski PDK, moč pa seveda prenaša na vsa 4 kolesa.

Ko avto uporablja električni pogon (»E-Power« nastavitev) pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot 7 sekundah, končna hitrost pa je 150 km/h. Ko pa avto uporablja maksimalno dirkaško nastavitev (»Hot Lap« nastavitev) pa pospeši od 0 do 100 km/h v impresivnih 2,8 sekundah, končna hitrost pa je prav tako impresivnih 345 km/h. Od 0 do 200 km/h pospeši v 7,7 sekundah, od 0 do 300 km/h pa v 22 sekundah. Poleg teh dveh nastavitev ima avto še 3 dodatne nastavitve. Prva (oziroma tretja) je »Hybrid« nastavitev, pri tej nastavitvi avto uporablja vse 3 motorje za čim bolj učinkovito porabo goriva. Druga (oziroma četrta) je »Sport Hybrid« nastavitev, pri kateri avto poglavitno uporablja V8 motor, 2 elektro motorja pa skrbita za pospeške. Tretja (oziroma peta) nastavitev je »Race Hybrid« nastavitev, pri kateri avto uporablja vso moč, vendar V8 še vedno skrbi za polnjenje baterij, takrat ko maksimalna moč ni potrebna.

918 Spyder je tudi že postavil nov rekord proge na svetovno znani progi Nurburgring. Čas je izboljšal za neverjetnih 14 sekund, tako da sedaj rekord znaša 6 minut in 57 sekund.

Novi 918 Porsche Spyder uporablja karbonsko karoserijo, nastavljivo podvozje, karbon-keramične zavore ter krmiljenje zadnjih koles. Spredaj ima 20-colska platišča obuta v 265/35 ZR20 gume, zadaj pa 21-colska platišča obuta v 325/30 ZR21 gume.

Teža avta je 1634 kg. V dolžino meri 4643 mm, v širino 1940 mm, v višino pa 1167 mm, medosna razdalja pa meri 2730 mm. V prtljažniku je za 110 litrov prostora.

Cena še ni bila uradno oznanjena, pričakuje pa se, da bo okoli 800.000€.

Kakšno je vaše mnenje o avtu? Vam je všeč ali ne? Komentirajte novico na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-porsche-918-spyder-t782.html

porsche-918-spyder-1porsche-918-spyder-2porsche-918-spyder-3porsche-918-spyder-4porsche-918-spyder-5porsche-918-spyder-6porsche-918-spyder-7porsche-918-spyder-8porsche-918-spyder-9porsche-918-spyder-10porsche-918-spyder-11porsche-918-spyder-12porsche-918-spyder-13

Rate this post