Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

MAX sport Racing Team

Teme o avtomobilističnih športih, prireditvah in tekmovanjih, treningih, ...

MAX sport Racing Team

Neprebrana objava TheGreenHornet » 06.04.2014, 17:12

Športno društvo MAX sport Racing Team

Ekipa MAX sport se je ustanovila v prvi polovici devetdesetih let prejšnjega stoletja, kot majhna skupinica zanesenjakov, navdušenih nad avtomobilizmom in avtošportom iz celega Zasavskega okraja. Začelo se je z dvema članoma, uradno je v davčni register vpisan kot športno društvo vse od 24. aprila 1997. Po tej prelomnici, ko je MAX sport dejansko pomenil nekaj več kot nalepke na očetovem avtomobilu, je začela ekipa z mojim očetom za volanom nastopati na avtoslalomih ter turističnih rally-jih za prvenstvo republike slovenije, isto leto pa je bil iz strani MAX sport kluba organiziran 1. božični MAX sport avtoslalom. Žal iz te dobe nimam prav nobene slike v digitalni obliki, medtem ko v papirnati kar nekaj, med drugim tudi rezultate in datume raznih prireditev. Samo :bow2 očetu za organizacijo!

V devetdesetih letih je bilo tekmovalno vozilo Zastava Yugo, z nekaj predelavami. Originalni motor z 55 konjskimi močmi je nadomestil 70 KM močna mašinca iz razbite Yugo Floride. Crappy sedeži v notranjosti so bili nadomeščeni z športnimi iz Oplovega Kadetta GSi, volan pa trikraki aftermarket. Končno podobo sta še dopolnila "bunka" ročne zavore iz fička, kasneje pa iz Golfa GTi ter avtoradio, ki so ga kasneje ukradli. Rahlo se je predelalo tudi podvozje, vzmeti so izgubile skoraj dva obročka navoja, amortizerji pa so se konkretno stršali. Če očeta spomin ne vara, so bile nameščene tudi boljše zavorne ploščice. Motor posebnih predelv ni dožil, edino filter se je zamenjal s športnim, med dirko pa se je kar odstranil, ter klasičen izpuh je zamenjal skoraj straight pipe z velikim loncem zadaj. Končna podoba vozila pa je bila določena s pisanimi nalepkami in MAX sport napisi po beli barvi. :ok

Oče je že od vedno sanjal o rallyju, vse odkar si je prvič ogleda rally, in sicer Velenje 1989. Že prej je bil navdušen, a po tem je skoraj 15 let čakal na uresničitev svojih sanj. Vsa zgodba do sedaj ni bila nič posebnega v primerjavi s tem kar šele prihaja...

Za sedaj bom zaključil, zanima me le, ali je takšna predstavitev kluba (ki je neprofiten) dovoljena in ali žalite predstavitev ter vse zaplete brati še naprej, namreč zanimivi del, rally in podobno še prihaja. Sedajle smo nekje pri letu 2001. Hvala vsem, ki ste tole prebrali, če Vam je bilo všeč, vas prosim, da me podprete z všečkom, ter zapišete v komentar, ali želite še več tega!
Zadnjič uredil Bombo, dne 08.04.2014, 10:13.
Razlog: Popravljen naslov

11 uporabnikom je to všeč.
TheGreenHornet
 
Prispevkov: 596
Všečkov: +748
Pridružen: Avg, 2013
Kraj: Zasavje
Avto: P106 1.3 Rallye

hočemo več tega! :ok

1 uporabniku je to všeč.
horn3t
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 2818
Všečkov: +5300
Pridružen: Jun, 2013
Kraj: Koeln, Nemčija
Avto: Skoda Yeti

Klub še deluje?

1 uporabniku je to všeč.
Mr zero
 
Prispevkov: 2111
Všečkov: +3289
Pridružen: Apr, 2013
Avto: psa

Še. Letos bomo spet aktivni, zato sem odprl to temo. :okbig
Danes napišem II. del telenovele.

3 uporabnikom je to všeč.
TheGreenHornet
 
Prispevkov: 596
Všečkov: +748
Pridružen: Avg, 2013
Kraj: Zasavje
Avto: P106 1.3 Rallye

Re: MAX sport Racing Team

Neprebrana objava Bombo » 08.04.2014, 10:14

Seveda da ni nič narobe s predstavitvijo. Kar piši naprej :)

3 uporabnikom je to všeč.
Bombo
Administrator
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1517
Všečkov: +2147
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Slovenija

Re: MAX sport Racing Team

Neprebrana objava Bojanxe » 16.04.2014, 19:56

2. del telenovele? :)

3 uporabnikom je to všeč.
Bojanxe
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1637
Všečkov: +3993
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Alfa 156 2.4 20V JTDm

Hm, kje smo ostali? :neener Gremo naprej z drugim delom:

- Torej, v letih 1997, 1998, 1999, 2000 ter 2001 je oče vozil avtoslalome in turistične rallyje. Iz te dobe je doma kar nekaj pokalov, ter album s fotografijami. Proti koncu leta 2001 pa so se zadeve začele spreminjati. Namreč, naslo se je nekja stvari, ki so ključna za rally. Pri Renault Malgaju v Tbovljah je bila tisto leto akcija, da si ob nakupu novega avtomobila dobil veelik popust, če si jim pripeljal starega. Tako se je enkrat za parkirišču za to avtohišo znašel Yugo 45 v MINT condition. Brez rje in podobno, kar je kljuični faktor dobre strukture za rally. Poleg tega pa se je pridobilo nekja sponzorjev. Tako je okoli novega leta 2001 oče zorganiziral vleko do delavnice takrat "lokalenga mehanika na črno" v Zagorju, kjer se je potem predeloval avtomobil. Takrat je bilo potrebno najti nekaj vlagateljev in se znebiti kakšne, delno nepotrebno stvari. Bilo pa je takole. Oče je imel služben avtomobil, mama družinskega Audi 80, tako je tisti beli Yugo za avtoslalome kakšnega pol leta praktično samo stal na parkirišču. Bile so tedenske vožnje po okoliških hribih, a bližala se je registracija, zato se je ločil od njega. Prodal ga je za neko normalno ceno, kljub temu da ga je začela načenjati rja in motor je po vseh avtoslalomih popil tudi nekaj olja. Kupil ga je Baš ki je potem zamenjal motor in ga po slalomih preganjal še dve sezoni.

No, avto je bil doma, kupil se je 65 motor in menjalnik ter 65 papirji, kajti homologiran je le Yugo 65. Avto se je začel predelovati in v dobrih dveh esecih je bil pripravljen za dirko. To je bil 2. rally Idrija, ki je potekal nekje v začetku aprila leta 2002. Avto je bil za dirko dokončno pripravljen šele v zadnji noči na dirko, zato smo (ja, sem bil zraven in se pritoževal da ropota :laugh2 ) se vsi neprespani zgodaj zjutraj v soboto odpravili v Zagorje. Naložili smo ga na prokolico in praktično "odleteli" na AMZS Trbovlje, kjer smo z svetlobno hitrostjo namestili tablice. Ker oče avtomobila še ni preizkusil, se je v Idrijo odpravil kar z njim, lepo počasi (do avtoceste, saj sm imeli hudo zamudo). A že po 2oo m vožnje je avtomobil ugasnil, in vžgal šele po mnogih poskusih. Nato je oče z "atraktivno" hitrostjo po AC do Logatca prišel do Kalc, kjer je motor zaribal. :angry Olje je steklo ven, a smo bili trmasti, ga dolili in prišli do Idrije. Jupiiiiii! Jok, ali pa tudi ne, ob prestavljanju iz boksa na štart je iz motorja porinilo semering, ven steklo novo olje in dirke je bilo za nas konec. Blo je mrzlo kot svija, dež je padal, pa malo drag "piknik" je bil tole. No, drugo so ta in naslednji dan vozili rally, mi pa smo se odpravili domov. Tako je avtomobil izgledal, še skoraj brez nalepk:

1.jpg
Yugo v Idriji, po odstopu.
1.jpg (496.88 KiB) Videno 1314 krat


Pa naj bo za danes dovolj.

2 uporabnikoma je to všeč.
TheGreenHornet
 
Prispevkov: 596
Všečkov: +748
Pridružen: Avg, 2013
Kraj: Zasavje
Avto: P106 1.3 Rallye

Re: MAX sport Racing Team

Neprebrana objava Mr zero » 23.08.2014, 13:00

mi lahko poveš kakšni so bili stroški z sedanjim skodilakom?
zanima me samo paperologija (brez prevoza, brez cene avta) skratka stroški da se lahko avto vozi v sloveniji. lahko tudi zs če ni za v javnost.

ps: ste sami pregledali avto ali ste imela majstra s seboj?
Mr zero
 
Prispevkov: 2111
Všečkov: +3289
Pridružen: Apr, 2013
Avto: psa

Papirologije ni.

Avto nima niti prometne, niti šasije. Če nas ustavi policija, se lakho izgovarjamo na "športni rekvizit".
Če je avto za gorske ne rabiš nobenih papirjev. ;)
TheGreenHornet
 
Prispevkov: 596
Všečkov: +748
Pridružen: Avg, 2013
Kraj: Zasavje
Avto: P106 1.3 Rallye

Re: MAX sport Racing Team

Neprebrana objava Mr zero » 23.08.2014, 21:29

TheGreenHornet napisal/-a:Papirologije ni.

Avto nima niti prometne, niti šasije. Če nas ustavi policija, se lakho izgovarjamo na "športni rekvizit".
Če je avto za gorske ne rabiš nobenih papirjev. ;)


zanima me koliko pride paprologija za tak avto da ga je možno peljati na cesti.
Mr zero
 
Prispevkov: 2111
Všečkov: +3289
Pridružen: Apr, 2013
Avto: psa

Naslednja

Vrni se na Avtošport