Dobrodošli na Avtoforum.net. Kliknite tukaj za registracijo.
Registracija je brezplačna in vam vzame le minutko časa, omogoča pa vam uporabo vseh funkcij foruma.

Obnavljanje turbine - By LYNX

Motor z vso periferijo, menjalnik, prenos moči na kolesa, izpušni sistem,...
Pošteno povedano! :ok

Hvala za informacijo, še vedno pa upam da do tega ne pride :laugh

Me pa iz firbca zanima, turbino s katerega JTD motorja si obnovil? 1,9 ali 2,4?
Bojanxe
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 1637
Všečkov: +3993
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Ljubljana
Avto: Alfa 156 2.4 20V JTDm

Pravi da je dal iz 2.4 na 1.9 in da je bla 2.4... samo po sami velikosti in stevilkah mocno dvomim... no lahko se motim :)

1 uporabniku je to všeč.
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Deli so pa enaki za obe :)
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Lynx napisal/-a:Za tisto eno turbino na 10 das pac drugam balansirat. V vecini balansiranje ni problem... Rabis sam spicange, dva rink kljuca, alkoholca pa mast za sestavljanje ;) to je orodje za turbino obnovit :)


Potem če ne menjaš izpušnega in sesalnega dela z drugim sploh ni treba balansirat?
ximci
Globalni moderator
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 747
Všečkov: +669
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Garaža

tule pa mal v temo brcas zal... :hmm
ko bi videl kaj pokazejo masine pred in po balansiranju in kolk malo je potrebno da se vrednosti drasticno spremenijo, potem nebi vec delal na flumaster itd...ce zelis potrditev mojih trditev,se dogovorima in te peljem k kolegu na Teharje -3 km iz centra Celja da se sam vidis. lp
sablac
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 102
Všečkov: +191
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: celje-štore

Jaz tudi malo dvomim v to, da lahko na uč sestaviš nazaj skupaj, se pa ne bom vtikal, ker tega še nisem delal, niti ne vem kako točno postopek poteka.
ximci
Globalni moderator
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 747
Všečkov: +669
Pridružen: Mar, 2013
Kraj: Garaža

Ximci: Enostavno cel turbo skupaj 1 matica drži. Če govorimo o sredici. Na os moreš nataknit nazaj turbino in matico. Poravnat je treba le te tri komponente... Ko se poravnajo je turbina enako sestavljena kot je bila prej.

sablac: Veliko je bilo na to temo debate glede balansiranja... In ja dokler glavnega dela ne menjaš balansiranje ni potrebno... OK če bi mel turbo za nwm 1000€ itaq ga dam balansirat... Dokler se pa ukvarjamo s turboti kjer sredice nove pridejo 250€ pa nwm če bo kdo kompliciral...

Malo naj si prebre fol tuje forume kjer so že tuhtali ali je celota balansirana ali posamezni deli in smo skupaj prišli do ugotovitve ko so nemci naredli za nalašč šalabajzersko T3 Garrett turbo... Sepravi niti markirali niso niti na specifikacije pritegnili in delali obremenitveni test. 100.000km naredili, sneli turbo in glej ga zlomka turbo brez manjše tolerance. Kar je potrdilo tezo katero je potrdil na koncu še v tihih besedah še Garrett. Posebej je balansirana sesalna turbina in posebej izpušna turbina z osjo. In ko so dali Garrett-a balansirati po testu kao nevedoč je tip vrnil turbino da če se delajo norca ker ali testirajo aparate ali pa je kaj druga ker nima vibracij.

Tako da ja ne brcam v temo ampak če so vsi vitalni deli lepo ohranjeni se pač ne dela tega... OK RES JE eno stvar priznam so določene stvari ki jih oko ne vidi, manjše obrabe ki nekje odnesejo 0.01g in zaradi tega ljudje balansirajo...

Nekje je celo bil test ko so nardili dyno, razstavili turbo in menjali ležaje (na novem turbu) in kaj se je zgodilo? 1.6hp več je v povprečju 5 potegov avto pokazal in tudi manj se je turbo čul...

Mogoče me boste zdej glupo gledali ampak govorim kaj sem prebral, predebatiral in kaj so nemci ugotovili in kaj sam delam. Imam zajčka ko sem mu obnovil zastonj in avto gre že več kot 100.000km brez manjšega sikanja, piskanja, vibriranja,... turbine. In glede na to da ni ravno vesten pri ugašanju in vročo ugasne bi temu rekel job well done.

Meybe pa mam do sedaj res samo srečo da še na malo bolj oguljeno turbino nisem naletel. Priznam nisem vseved, vem pa kaj sem se do sedaj naučil.

5 uporabnikom je to všeč.
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

no tu je res tudi nekaj resnice,da se lahko na oko naredi dokaj vredu,res pa cas pokaze svoje.in da pri standard motorjihih dokajn dolgo zdrzijo stvari,tuning pa je druga pesem - ko ze vse dela na meji,ce ne cez.
kolega pa naknadno balansira tudi nove sredice ki jih dobi,ker pravi da pac si noce imena kvarit in to mu verjamem. :wave

1 uporabniku je to všeč.
sablac
Uporabniški avatar
 
Prispevkov: 102
Všečkov: +191
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: celje-štore

To je to pac za stanadard ni panike na stock boost... In verjamem da tele cipsiripsi sredice niso nwm kaj... In da vrjamem da jih se enkrat sam ker bi jih jaz tudi... Zato veliko raje originalne OEM dele porabim ali obnovim kot pa neki AM dodajam...
Vem pa zase ko mam cipiran iz 1bar na 1.45bar bi dal zadevo vsaj pregledati ce bi obnovil... Zaenkrat se lepo poje in na polnem boostu utihne ;)
Moje delo je bolj hobi kot kej drugega... :) Iskreno povedano ce za kebap al pa juzno dobim sm vesel ;) Pac to mi je veselje, ce pa se komu pomagam pa aleluja ;)
Lynx
 
Prispevkov: 226
Všečkov: +311
Pridružen: Sep, 2013
Kraj: Celje
Avto: Focus 2009

Odlično, super vedet, če se bo kdaj tole nucal. :mhm
A pr meganih je normalno, da ko šaltam se sliš kukr bi zajokala. Ni prvi k sm slišu, da tko dela, men pa tud tko zajoka :blush , je pa 1.5dci 106KM ?
Zadnjič uredil jericho, dne 02.10.2013, 10:51.
jericho
 
Prispevkov: 12
Všečkov: +10
Pridružen: Avg, 2013

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop