Alfa Romeo Giulietta & MiTo Quadrifoglio Verde (štiriperesna deteljica) 2014

March 1, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Alfa je predstavila dve novi različici svojih modelov Giulietta in MiTo, nosita pa znamenito oznako Quadrifoglio Verde oziroma štiriperesno deteljico, ki označuje športno naravne Alfe.

Giulietta Quadrifoglio Verde je opremljena z 1,75-litrskim 4-cilindrskim bencinskim motorjem, ki proizvede 240 KM in 340 Nm navora (motor je enak kot v novi Alfi 4C). Deluje v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, preko katerega se moč prenaša na sprednja kolesa (za razliko od 4C, ki ima pogon na zadnja kolesa). Od 0 do 100 km/h pospeši v 6,6 sekundah, končna hitrost pa je 240 km/h.

Opremljena je z Brembo zavornim sistemom, ki vključuje 4-batne zavorne čeljusti v rdeči barvi. Opremljena je tudi športnim podvozjem, športnim izpušnim sistemom, 17 ali 18-colskimi platišči in zatemnjenimi sprednjimi lučmi. V notranjosti najdemo športne sedeže, ki so preoblečeni v alkantaro, aluminijaste stopalke, nov športni volan in posebej za ta model izdelane tepihe.

Za tiste, ki jim vse to ne bo dovolj, bo Alfa Romeo ponujala dodaten Launch Edition paket, ki bo vključeval spremenjene odbijače in pragove, karbonske dodatke na zunanjosti, karbonske sedeže v notranjosti in 18-colska platišča kot standardna oprema.

MiTo Quadrifoglio Verde je opremljen z 1,4-litrskim MultiAir turbo bencinskim motorjem, ki proizvede 170 KM in 250 Nm navora in prav tako kot Giulietta deluje v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Od 0 do 100 km/h bo pospešil v 7.3 sekundah, najvišja hitrost pa bo 220 km/h.

Tako kot Giulietta Quadrifoglio Verde, je tudi novi MiTo Quadrifoglio Verde opremljen z Brembo zavornim sistemom, športnim izpušnim sistemom, športnimi sedeži in 17-colskimi platišči v enakem odtenku. Tudi v notranjosti je preobrazba približno enaka kot pri Giulietti.

Oba modela bosta premierno predstavljena javnosti na avtosalonu v Ženevi, ki se začne ta mesec.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/alfa-romeo-giulietta-mito-quadrifoglio-verde-t1298.html

Alfa-Romeo-Giulietta-MiTo-Quadrifoglio-Verde-1Alfa-Romeo-Giulietta-MiTo-Quadrifoglio-Verde-2

Novi Koenigsegg One:1 – najhitrejši serijski avto na svetu

February 28, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Švedski proizvajalec superšportnih vozil Koenigsegg je predstavil njihovo novo zverino po imenu One:1.

»Performanci« avta definitivno upravičujejo to ime. Ko bo po predstavitvi na avtosalonu v Ženevi avto šel v prodajo, bo to namreč najhitrejši avto na svetu. Proizvedel bo 1341 KM, tehtal pa bo 1341 kg. To pomeni, da bo razmerje konjskih moči na kilogram 1:1. Ime avta izhaja prav iz tega razmerja.

V primerjavi s superšpotniki kot so McLaren P1, LaFerrari in Porsche 918 Spyder, Koenigsegg One:1 ni hibrid. Moč prihaja iz 5.0-litrskega aluminijastega motorja z dvema variabilnima turbo polnilnikoma in kot že omenjeno proizvede 1341 KM in 1371 Nm navora. Moč se preko 7-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko in elektronskega diferenciala prenaša na zadnja kolesa. Najvišja hitrost bo omejena na 440 km/h. Pa še to bo omejena zaradi Michelinovih pnevmatik, ki višjih hitrostih ne bi prenesle. Od 0 do 400 km/h bo avto pospešil v neverjetnih 20 sekundah, pospeškov od 0 do 100 km/h pa pri Koenigseggu sploh (še) niso podali.

Koenigsegg One:1 je (skoraj) v celoti izdelan iz karbonskih vlaken. Tudi platišča, ki so spredaj 19 in zadaj 20-colska, so narejena iz karbona. Za sprednjimi platišči se skrivajo 397×40 mm karbon-keramični zavorni diski in 6-batne zavorne čeljusti. Za zadnjimi platišči pa najdemo 380 mm zavorne diske in 4-batne zavorne čeljusti. Iz 400 km/h pa na 0 km/h se ustavi v le 10 sekundah, iz 100 km/h na 0 km/h pa v le 28 metrih.

Avto bo izdelan v omejeni seriji. Izdelanih bo namreč le 6 primerkov, vsi pa so že rezervirani. Cena je (bila) okoli 2 milijona dolarjev.

Vam je všeč? Zaupajte nam svoje mnenje na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-koenigsegg-one-1-najhitrejsi-serijski-avto-na-svetu-t1297.html

Koenigsegg-one-1-1 Koenigsegg-one-1-2 Koenigsegg-one-1-3 Koenigsegg-one-1-4 Koenigsegg-one-1-4-notranjost Koenigsegg-one-1-5 Koenigsegg-one-1-6 Koenigsegg-one-1-7 Koenigsegg-one-1-8 Koenigsegg-one-1-9

Volkswagen T-ROC koncept 2014

February 28, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Tudi VW bo na avtosalonu v Ženevi predstavil svoj novi koncept po imenu T-ROC.

Gre za 3-vratni »mini« SUV coupe, ki meri 4179 mm v dolžino, 1831 mm v širino in 1501 mm v višino, teža pa znaša 1420 kg. Lahko bi rekli, da gre za nekakšen »Scirocco SUV«. Spredaj najdemo LED luči, platišča pa so 19-colska. Ne smemo pozabiti omeniti še ene izmed glavnih lastnosti koncepta. Streha se namreč lahko odpre oziroma odstrani. Sestavljena je iz dveh karbonskih delov, ki se lahko zložijo v prtljažnik.

Poganja ga 2.0-litrski TDI motor, ki proizvede 183 KM in 380 Nm navora. Moč se preko 7-stopenjskega DSG menjalnika in 4MOTION sistema prenaša na vsa 4 kolesa. Od 0 do 100 km/h pospeši v 6,9 sekundah, najvišja hitrost pa je 210 km/h.

Čeprav bo avto ostal le koncept, pri Volkswagnu pravijo, da je T-ROC dober pokazatelj tega, kaj od njih pričakovati v prihodnosti.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/volkswagen-t-roc-koncept-2014-t1296.html

volkswagen-t-roc-koncept-2014-1 volkswagen-t-roc-koncept-2014-2 volkswagen-t-roc-koncept-2014-3 volkswagen-t-roc-koncept-2014-4 volkswagen-t-roc-koncept-2014-5 volkswagen-t-roc-koncept-2014-6 volkswagen-t-roc-koncept-2014-7 volkswagen-t-roc-koncept-2014-8 volkswagen-t-roc-koncept-2014-9 volkswagen-t-roc-koncept-2014-10

Škoda Vision C koncept 2014 – nove slike

February 28, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Škoda je predstavila nove digitalne slike njihovega Vision C koncepta, ki bo dokončno predstavljen na avtosalonu v Ženevi.

O prihajajočem konceptu smo že poročali v tej novici: KLIK

Kot že ime pove, gre za vizijo (koncept), črka C pa stoji za Coupe. Če smo natančnejši, gre za 4-vratnega coupeja. Čeprav gre zaenkrat le za koncept, obstajajo govorice, da Škoda pripravlja konkurenco BMW-jevi seriji 6, ki se jo bo dalo kupiti za ceno BMW-jeve serije 2. V kolikor so govorice resnične, je prav mogoče, da gledamo prvi koncept prihajajočega novega Škodinega modela.

Avto bazira na MQB platformi, pod pokrovom pa ima 4-cilindrski 1.4-litrski TSI turbo bencinski motor, ki proizvede 110 KM. V kolikor dejansko pride do proizvodnje, močno upamo, da se bo pokrovom našlo tudi kaj bolj »doraslega zunanjemu karakterju«.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/skoda-vision-c-koncept-2014-nove-slike-t1295.html

škoda-vision-c-koncept-2014-1 škoda-vision-c-koncept-2014-2 škoda-vision-c-koncept-2014-3 škoda-vision-c-koncept-2014-4

MINI Clubman koncept 2014

February 28, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

MINI je predstavil njihov novi Clubman koncept, ki bo dokončno predstavljen na avtosalonu v Ženevi.

Čeprav označen kot koncept, že gledamo več ali manj na proizvodnjo pripravljeni avto. Seveda se bodo pri proizvodni verziji nekatere stvari spremenile, ampak večjih odstopanj ne bi smelo biti.

Novi Clubman je (sploh spredaj) vizualno zelo podoben nedavno predstavljenemu novemu MINI Cooperju (KLIK za ogled novice).

Avto ime dve veliki presenečenji. Prvo presenečenje je velikost avta. Gre namreč za največji MINI avto do sedaj. V dolžino meri 4223 mm, v širino 1844 mm, v višino pa 1450 mm. To pomeni, da je avto za kar 26 cm daljši, 16 cm širši in 2cm višji od predhodnika. Avto bazira na enaki platformi kot novi BMW serije 2 Active Tourer (KLIK za ogled novice), opremljen pa je z 19-colskimi platišči.

Drugo presenečenje je to, da ima avto 4 vrata in 5 sedišč. Tudi to je pri MINI-ju nekaj novega, saj je tukaj govora o pravih vratih in ne polovičnih »samomorilskih« vratih, kakršne so bile pri prejšnjem Clubmanu.

Več o Clubmanu se bo vedelo, ko bo predstavljena na proizvodnjo pripravljena verzija. Pričakuje se, da bo novi Clubman šel v prodajo proti koncu leta 2014. Predstavitev proizvodne verzije pa lahko pričakujemo proti koncu poletja.

Vaše mnenje? Komentirajte novico na forumu:
http://avtoforum.net/forum/mini-clubman-koncept-2014-t1294.html

mini-clubman-koncept-2014-1mini-clubman-koncept-2014-2 mini-clubman-koncept-2014-3 mini-clubman-koncept-2014-4 mini-clubman-koncept-2014-5 mini-clubman-koncept-2014-6 mini-clubman-koncept-2014-7 mini-clubman-koncept-2014-8

Volvo Estate koncept 2014

February 27, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Volvo je že pred premierno predstavitvijo na avtosalonu v Ženevi, ki se začne marca, predstavil njihov novi Estate koncept.

3-vratni karavan je bil poustvarjen po modelu P1800 ES iz 70-ih let prejšnjega stoletja (glejte sliko spodaj). Poleg tega, da koncept močno spominja na avto iz 70-ih let pa si po drugi strani deli veliko modernih oblikovalskih linij z Volvo Coupe konceptom (KLIK za ogled novice), ki je bil predstavljen prejšnje poletje. Seveda je potrebno tukaj omeniti še XC Coupe koncept, ki pa je bil predstavljen nedavno – januarja 2014 (KLIK za ogled novice).

Volvo Estate koncept je zadnji v liniji treh konceptov, ki jih je Volvo imel namen predstaviti pred predstavitvijo novih proizvodnih modelov. Estate koncept bo ostal le koncept, da pa nam dober vpogled v to, kakšen dizajn pričakovati pri prihajajočih novih modelih.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/volvo-estate-koncept-2014-t1293.html

p1800-es

volvo-estate-koncept-2014-1 volvo-estate-koncept-2014-2 volvo-estate-koncept-2014-3 volvo-estate-koncept-2014-4 volvo-estate-koncept-2014-5 volvo-estate-koncept-2014-6 volvo-estate-koncept-2014-7 volvo-estate-koncept-2014-8 volvo-estate-koncept-2014-9 volvo-estate-koncept-2014-10 volvo-estate-koncept-2014-11 volvo-estate-koncept-2014-12 volvo-estate-koncept-2014-13 volvo-estate-koncept-2014-14 volvo-estate-koncept-2014-15 volvo-estate-koncept-2014-16 volvo-estate-koncept-2014-17 volvo-estate-koncept-2014-18

Nova Opel Astra OPC Extreme 2014 – »hot hatch« z več kot 300 KM

February 26, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Slab mesec nazaj smo napovedali, da prihaja nova Opel Astra OPC Extreme (KLIK za ogled novice). Napovedali smo, da bo avto predstavljen na avtosalonu v Ženevi, a Opel je javnosti razkril (skoraj) vse podatke že prej, vključno z uradnimi fotografijami.

Nova Opel Astra OPC Extreme je najhitrejša, najlažja in seveda najmočnejša od vseh Aster. Poganja jo 2.0-litrski turbo bencinski motor, ki proizvede (uradna točna številka še ni znana) več kot 300 KM. Moč pa se preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika in diferenciala z zaporo prenaša na sprednja kolesa.

Zahvaljujoč veliko karbonskim delom in aluminijastemu motorju, je OPC Extreme za 100 kg lažja od navadne Astre OPC (kar pomeni, da tehta okoli 1375 kg). Motor je v celoti aluminijast, platišča pa so v celoti narejena iz karbona in tako za kar 20 kg lažja od aluminijastih. Tudi pokrov motorja in streha sta narejena iz karbonskih vlaken (plus dodatki kot so zadnji spojler, zadnji difuzor spednji »lip« spojler,…), sprednji blatniki pa so iz aluminija in tehtajo le 800 gramov. Za 19-colskimi karbonskimi platišči se skrivajo 6-batne Brembo zavorne čeljusti, ki bodo v kombinaciji s 370 mm zavornimi diski poskrbele, da se bo avto varno ustavil. Da pa bo avto uporaben tudi na »navadnih« cestah in ne samo na dirkališču, so pri Oplu namestili še nastavljivo vzmetenje.

Kljub temu, da uradne informacije o pospeških še niso bile podane, lahko pričakujemo, da bo nova OPC Extreme z lahkoto podrla 5.9 sekundni pospešek od 0 do 100 km/h, ki ga ima navadna Astra OPC.

Kot smo napovedali v zgoraj omenjeni novici izpred slabega meseca nazaj, ima v notranjosti 6-točkovne varnostne pasove, varnostno kletko in karbonski volan.

Več kot očitno gre torej za res »extremno« Opel Astro, ki je več ali manj pripravljena za dirkališče. V prodajo bo šla kmalu po javni predstavitvi na avtosalonu v Ženevi, izdelana pa bo v omejeni seriji.

Vam je všeč? Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/nova-opel-astra-opc-extreme-2014-t1291.html

opel-astra-opc-extreme-2014-1opel-astra-opc-extreme-2014-2 opel-astra-opc-extreme-2014-3 opel-astra-opc-extreme-2014-4 opel-astra-opc-extreme-2014-5 opel-astra-opc-extreme-2014-6 opel-astra-opc-extreme-2014-7 opel-astra-opc-extreme-2014-8 opel-astra-opc-extreme-2014-9

Novi Jaguar XFR-S Sportbrake 2014 – karavan s 542 KM

February 26, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Predstavljamo vam prvi Jaguarjev super-športni karavan. To je njihov novi Jaguar XFR-S Sportbrake, ki ga je Jaguar predstavil že pred uradno javno predstavitvijo na avtosalonu v Ženevi, ki bo naslednji mesec.

Ultimativni Jaguarjev »družinski avto« ima pod pokrovom 5,0-litrski prisilno polnjeni V8 motor, ki proizvede 542 KM in 680 Nm navora. Moč se preko 8-stopenjskega avtomatskega menjalnika prenaša na zadnja kolesa. Od 0 do 100 km/h se bo pognal v samo 4,6 sekundah, hitrost pa bo elektronsko omejena na 300 km/h.

Novi XFR-S Sportbrake je opremljen s kovanimi 20-colskimi platišči, za katerimi se skrivajo 380 mm (spredaj) in 375 mm zavorni diski (zadaj). Avto ima tudi izboljšano podvozje, ki skrbi za optimalno lego koles. Predvsem so se pri Jaguarju posvetili zadnji osi, ki mora poskrbeti, da se teh 542 KM čim bolje prenese na cesto tudi ob dodatni obremenitvi v prtljažniku. Sportbrake že tako sam po sebi tehta 110 kg več kot limuzina.

V prodajo bo avto šel takoj po predstavitvi na avtosalonu v Ženevi, začetna cena v Veliki Britaniji pa bo 100.000€.

Zunanjost govori sama zase, zato so vse besede odveč – slike povedo več kot tisoč besed.

Kakšno pa je vaše mnenje o novem Jaguarjevem »družinskem avtu«? Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-karavan-s-542-km-t1286.html

jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-1 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-2 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-3 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-4 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-5 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-6 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-7 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-8 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-9 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-10 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-11 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-12 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-13 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-14 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-15 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-16 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-17 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-18 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-19 jaguar-xfr-s-sportbrake-2014-20

Bentley Continental GT Speed – najhitrejši serijski Bentley

February 26, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Bentley je posodobil njihov model Continental GT Speed. V primerjavi z 2013 modelom, novi model proizvede 10 KM več, kar skupno znese 626 KM. Zvečal se je tudi navor, ki sedaj znaša 820 Nm (prej 800 Nm). To ni samo večja moč kot pri 2013 modelu, ampak tudi 5 KM več, kot jih premore Continental GT Supersports. S tem je ta avto postal najhitrejši serijski Bentley, ki zmore hitrost 332 km/h.

Da bo avto kos dodatni moči in da se bo nekoliko razlikoval od stare različice, so na avtu izboljšali podvozje, spremenili pa so tudi nekatere malenkosti na zunanjosti. Na voljo so tudi nove barve in vzorci v notranjosti.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/bentley-continental-gt-speed-najhitrejsi-serijski-bentley-t1285.html

bentley-continental-gt-speed-2014-1 bentley-continental-gt-speed-2014-2 bentley-continental-gt-speed-2014-3 bentley-continental-gt-speed-2014-4 bentley-continental-gt-speed-2014-5 bentley-continental-gt-speed-2014-6 bentley-continental-gt-speed-2014-7 bentley-continental-gt-speed-2014-8 bentley-continental-gt-speed-2014-9 bentley-continental-gt-speed-2014-10 bentley-continental-gt-speed-2014-11

Novi Citroen C1 2014

February 25, 2014 in Novi modeli by Avtoforum.net

Citroen je predstavil njihovo 2. generacijo modela C1.

Avto nekoliko spominja na C4 Cactus (KLIK za ogled novice), sicer pa je sama oblika kar dizajn zase, kljub temu da je moč opaziti tudi nekatere značilnosti ostalih Citroenovih modelov.

Avto je nekoliko večji kot predhodnik. In sicer meri 3,46 metra v dolžino, 1,62 metra v širino in 1,45 metra v višino. Višina se je pravzaprav zmanjšala za 15 mm, zvečala pa se je dolžina. Teža avta znaša 840 kg. Na voljo bo kot 3 ali 5-vratna verzija, tako kot novi Peugeot 108 (KLIK za ogled novice) pa bo tudi novi C1 na voljo s pomično platneno streho – ta model bo nosil oznako C1 Airscape.

Citroen še ni predstavil slik notranjosti, pričakujemo pa lahko razgibano notranjost s kar nekaj zanimive dodatne opreme, kot bo na primer zaslon na dotik, kamera za pogled nazaj, sistem za pomoč pri speljevanju v strmino, …

Tudi izbira motorjev zaenkrat še ni bila potrjena, pričakujem pa lahko 3-cilindrske bencinske motorje.
Eden izmed motorjev bo zagotovo 3-cilindrski 1,2-litrski bencinski PureTech motor, ki bo proizvedel 82 KM, kar je 14 KM več, kot jih je imel »najmočnejši« predhodnik.

Več bo znano po uradni javni predstavitvi.

Novico lahko komentirate na forumu:
http://avtoforum.net/forum/novi-citroen-c1-2014-t1279.html

citroen-c1-2014-1 citroen-c1-2014-2 citroen-c1-2014-3 citroen-c1-2014-4 citroen-c1-2014-5 citroen-c1-2014-6 citroen-c1-2014-7 citroen-c1-2014-8

Facebook IconTwitter IconDodaj stran med priljubljene